Skal du på udveksling eller tage kurser ved andre uddannelser?

Husk, at du skal søge om forhåndsgodkendelse – og gerne i god tid!

Hvis du planlægger at tage kurser på andre uddannelser eller universiteter i efteråret 2023, skal du huske søge dit studienævn om forhåndsgodkendelse.

Læs på studieportalen om, hvordan du søger
Inden du søger, opfordres du til at orientere dig på din studieportals side om forhåndsgodkendelse. Du finder informationen under 'Studievejledning' - 'Forhåndsgodkendelse og merit'.

Her kan du finde svar på:

• Hvad skal du være opmærksom på, når du vælger kurser ved værtsuniversitetet?
  • Hvilken information skal du medsende, når du søger om forhåndsgodkendelse?
  • Hvordan søger du om forhåndsgodkendelse, og hvornår kan du forvente svar?

Undgå forlænget svartid
Du får hurtigere svar på din ansøgning, hvis du medsender alle krævede information fra start.

Vi anbefaler derfor, at du venter med at søge om forhåndsgodkendelse til, du har adgang til alle krævede information om kurserne.

Har du brug for vejledning?
Du er velkommen til at kontakte studievejlederne for din uddannelse, hvis du har spørgsmål til din studieplanlægning og valg af fag.

Oops, an error occurred! Code: 20240329070640708b5683