Benyt de mange tilbud og boost din kommende karriere

Der findes et væld af karrierearrangementer, workshops, vejledning og andre tilbud, både på Nat og Tech og uden for AU's gule mure, som du kan benytte, hvis du vil give din kommende karriere et skub.

Boost din kommende jobsøgning og karriere allerede mens du studerer ved at benytte ét eller flere af de forskellige karrieretilbud. Grafik: Colourbox

Boost din kommende jobsøgning og karriere allerede mens du studerer ved at benytte ét eller flere af de forskellige karrieretilbud, som du finder både på Nat og Tech og andre steder.

Workshops for studerende

Der bliver løbende afholdt forskellige karrierearrangementer via Nat-Techs karriereindsats, hvor du kan blive bedre rustet til din fremtidige jobsøgning.

I efteråret er der to workshops for studerende i kalenderen, som handler om henholdsvis kompetenceafklaring og om brugen af LinkedIn. Den første workshop er allerede 6. oktober.

Du finder de kommende karrierearrangementer på Nat og Tech på din studieportal under Karriere > Karrierearrangementer, fx studerende.au.dk/studier/fagportaler/matematik/karriere/karrierearrangementer/

Individuel karrierevejledning

Nat og Tech tilbyder hver anden onsdag vejledning og sparring på din kommende karriere. Her kan du blandt andet få afklaring på, hvilke typer af jobs din uddannelse kvalificerer dig til, hvordan du får et relevant studiejob, hvordan du målretter dit jobsøgningsmateriale, hvordan du kommer i dialog med fremtidige arbejdsgivere og meget andet.

Du finder den individuelle karrierevejledning på Nat og Tech på din studieportal under Karriere > Individuel karrierevejledning, fx studerende.au.dk/studier/fagportaler/matematik/karriere/individuel-karrierevejledning/

Karrieremesser

Aarhus Universitet er involveret i to karrieremesser i oktober og november. Det drejer sig om henholdsvis Karrieredage d. 13. oktober og International Company Day d. 9. november.

Læs mere om de to messer: