Frokoststuen

I kælderetagen i bygning 1671 står rummene 1671-012, -014 og -024 til de studerendes rådighed.
Lokalerne kan efter behov bruges som frokoststue og/eller læseplads.


DAGLIG BRUG

Retningslinjer

  • De studerende holder selv orden og gøre rent i køkkensektionen (køkkenbord, køleskabe, ovn/microovn, kaffemaskiner etc.)
  • Rengøringsmidler til ovennævnte stilles til rådighed (henvend jer i sekretariatet, hvis der mangler noget).
  • Rengøringspersonalet tager sig af den alm. daglige rengøring af lokalerne (aftørring og gulvvask).

ARRANGEMENTER

Der er mulighed for at låne lokalerne til forskellige arrangementer

  • Festforeningen Chaos har lov til at benytte lokalerne til fredagsbar og større fester
  • Også til arrangementer i anledning af f.eks. kandidateksamen må lokalerne benyttes.

Booking

  • Det er op til de studerende selv at aftale og holde styr på afholdelse af større arrangementer.  Lokalerne er ikke en del af AUs lokalebookingsystem.
  • Informer sekretariatet før et arrangement - og oplys hvem der er ansvarlig.

Oprydning og rengøring


Efter et arrangement skal frokoststue og køkken ryddes og rengøres. Husk derfor at

  • stille alle borde/stole på plads
  • tørre borde af
  • feje/vaske gulvet
  • fylde/starte eller tømme opvaskemaskiner
  • fjerne alt affald.
    OBS - det skal ud i containeren på p-pladsen ved bagindgangen - IKKE affaldsøen i Høegh-Guldbergs Gade.

BEMÆRK: Hvis du er ansvarlig for afholdelse af et arrangement, er du også ansvarlig for lokalets tilstand og for at alt er bragt i orden til næste arbejdsdags begyndelse - også selv om du måske forlader festlighederne før det slutter.