I kælderetagen i bygning 1671 står rummene 1671-012, -014 og -024 til de studerendes rådighed.
Lokalerne kan efter behov bruges som frokoststue og/eller læseplads.
DAGLIG BRUG
Retningslinjer
- De studerende holder selv orden og gøre rent i køkkensektionen (køkkenbord, køleskabe, ovn/microovn, kaffemaskiner etc.)
- Rengøringsmidler til ovennævnte stilles til rådighed (henvend jer i sekretariatet, hvis der mangler noget).
- Rengøringspersonalet tager sig af den alm. daglige rengøring af lokalerne (aftørring og gulvvask).
ARRANGEMENTER
Der er mulighed for at låne lokalerne til forskellige arrangementer
- Festforeningen Chaos har lov til at benytte lokalerne til fredagsbar og større fester
- Også til arrangementer i anledning af f.eks. kandidateksamen må lokalerne benyttes.
Booking
- Det er op til de studerende selv at aftale og holde styr på afholdelse af større arrangementer. Lokalerne er ikke en del af AUs lokalebookingsystem.
- Informer sekretariatet før et arrangement - og oplys hvem der er ansvarlig.
Oprydning og rengøring
Efter et arrangement skal frokoststue og køkken ryddes og rengøres. Husk derfor at
- stille alle borde/stole på plads
- tørre borde af
- feje/vaske gulvet
- fylde/starte eller tømme opvaskemaskiner
- fjerne alt affald.
OBS - det skal ud i containeren på p-pladsen ved bagindgangen - IKKE affaldsøen i Høegh-Guldbergs Gade.
BEMÆRK: Hvis du er ansvarlig for afholdelse af et arrangement, er du også ansvarlig for lokalets tilstand og for at alt er bragt i orden til næste arbejdsdags begyndelse - også selv om du måske forlader festlighederne før det slutter.