IT-support (print, kopi, selvbetjening mv) til studerende finder du her.
Inden du kontakter IT-supporten bedes du se på serviceinfo.au.dk om de problemer, du oplever, foreksempel skyldes vedligehold eller driftsproblemer på AU's systemer.
Brightspace er AU’s læringsplatform.
Det er på Brightspace, at du skal finde dine kurser, kommunikere med dine undervisere og studiekammerater og meget andet.
På denne side kan du læse mere om Brightspace og hvordan, du kommer godt i gang:
studypedia.au.dk/tekniske-vejledninger/brightspace/.
Som studerende skal du bruge en række IT-systemer og -platforme. De to vigtigste er mitstudie.au.dk og Brightspace, men herunder finder du en mere dækkende oversigt over vigtige IT-links.
Alle studerende på Aarhus Universitet har en AU-mail (studienummer@post.au.dk).
Det er meget vigtigt, at du ofte tjekker din AU-mail!
Al skriftlig information mellem AU og dig som studerende foregår til/fra din AU-mail. Det kan være i forbindelse med eksamen, aflysning af undervisning, invitation til relevante arrangementer, oplysning om træffetider, frister osv. Andre mailservere, som eksempelvis g-mail, hotmail, firmamails og lign. må ikke anvendes.
Du kan logge ind på din AU-mail via mitstudie.au.dk.
Du finder vejledninger til opsætning af AU-mail samt FAQ her.