Betingelser for at projektforløbet kan godkendes

Følgende krav skal være opfyldt, for at kursusansvarlig kan godkende dit projektforløb.

Der er en ekstern vejleder fra projektstedet

Ekstern vejleder skal sørge for, at du som studerende får arbejdsopgaver, der er fagligt relevante og interessante i en idræts- og/eller sundhedsvidenskabelig kontekst samt følge og vejlede dig i arbejdet med opgaverne. Det er den eksterne vejleders opgave at vejlede og sparre med dig ift. løsningen af de konkrete opgaver, du skal løse under projektforløbet.

Din interne vejleder er den kursusansvarlige

Inden projektforløbet skal du snakke med din interne vejleder, der også er kursusansvarlig, om, hvordan dit projekt er og kan blive fagligt relevant.

I selve projektperioden vil din interne vejleder fungere som sparringspartner vedr. projektforløbet og eventuelle spørgsmål eller problemer, som kan opstå i forbindelse med projektforløbet.

Der er tale om en formaliseret ansættelse

Projektstedet må gerne i mindre omfang udbetale løn/honorar. Du må også gerne fra projektstedet modtage tilskud til f.eks. transport, husleje og telefon. Gør du dette, skal du kunne dokumentere, at det er udgifter, du har haft i løbet af projektforløbet. Du kan læse mere om retningslinjerne på SUs hjemmeside.

Ansættelsen er af længere varighed/større omfang

Du skal kunne dokumentere et projektforløb svarende til minimum 5 ugers (15 ECTS) eller 8 ugers (20 ECTS) fuldtidsarbejde for at kunne få det meritoverført som en del af din uddannelse.

Projektforløbet har en faglig relevans og et kandidatfagligt niveau

Kursusansvarlig skal godkende dit projektforløbs faglige relevans og niveau.