FAQ - Oftest stillede spørgsmål

 

TEKNISKE SPØRGSMÅL:

Hvilket brugernavn og password skal jeg bruge?
Dit brugernavn er [AUID]@uni.au.dk (ikke din studentermail). Password er dit normale AU-password. 

Jeg kan ikke komme ind på den side, hvor jeg skal udfylde blanketten. Hvad skal jeg gøre?
Prøv at bruge en anden browser ved at kopiere linket ind i adressefeltet i en browser f.eks. Chrome eller Firefox. Særligt Safari kan give udfordringer med at åbne blanketten. Hvis du fortsat ikke kan komme ind på siden, kan du kontakte os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning").

Kan jeg acceptere, når jeg får meddelelsen: ”Tilladelser, der er anmodet om”?
Ja, det kan du godt acceptere/godkende. Det er en godkendt konto på Aarhus Universitet, der har aftale med Microsoft.

Min konto er låst – hvad skal jeg gøre?
Skriv til os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning").

Hvad gør jeg, når jeg ikke kan logge på med mit password?
Hvis du ikke kan logge på, så skift dit password via mit.au.dk. Derefter bør du kunne logge på formularen med det password, du lige har skiftet til. Hvis du fortsat har problemer, bedes du kontakte os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning").

DEFINITION

Jeg skriver ikke et erhvervsspeciale. Skal jeg så stadig udfylde blanketten?
Ja, men du skal blot klikke ”Send” i blanketten uden at udfylde yderligere.

Jeg har ikke en skriftlig aftale med virksomheden/organisationen. Kan det så være et erhvervsspeciale?
Ja. En mundtlig aftale med en virksomhed om samarbejde er også en aftale, og du kan derfor godt svare ja til, at det er et erhvervsspeciale.
 

ANDRE SPØRGSMÅL

Jeg har oplyst forkert CVR-nummer ved en fejl, men hvordan retter jeg det?
Du skal kontakte os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning") og skrive det korrekte CVR nummer, så retter vi det.

Jeg har lavet en fejl ved udfyldelsen. Hvordan får jeg det rettet?
Hvis du har en rettelse til det skema, du har udfyldt, skal du kontakte os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning") med dit studienummer, og hvad du ønsker at få rettet i blanketten.

Jeg har skrevet opgave sammen med en anden. Skal vi så begge udfylde blanketten?
Ja.I skal begge udfylde blanketten.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?
Skriv til os via Serviceportalen (Vælg "Servicekatalog". Vælg dernæst "Administration" og "Blanketløsning")