Emdrup: Opgrader og opdatér dit CV og din ansøgning

For at få foden indenfor til en jobsamtale er det afgørende, at du har kendskab til at skabe et stærkt materiale i kraft af en god ansøgning og et stærkt CV.

Torsdag 15. marts 2018,  kl. 15:15 - 17:15

Emdrup, A405

Arts Karriere

Hvis du skal fange arbejdsgiverens opmærksomhed, skal din ansøgning og dit CV vise, hvordan du med dine kompetencer, viden og erfaringer kan skabe værdi for din kommende arbejdsplads. Til dette arrangement får du viden om og konkrete værktøjer til at udarbejde et stærkt og relevant CV samt bliver klædt godt på til at skrive den gode ansøgning.

Ansøgningen er fremadrettet. Her overbeviser du arbejdsgiveren i et let fortællende sprog om, hvordan du, med dine kompetencer og dit gemyt, vil løse de opgaver, der skal løses, så du bidrager til at skabe værdi på din kommende arbejdsplads.

CV'et er bagudrettet. Her viser du på en kort, overbliksagtig og overskuelig måde din profil frem, og hvad du har lavet erhvervsmæssigt, studiemæssigt, frivilligt og evt. andre relevante interesser.

Arts Karriere står til rådighed for faglig sparring i relation til arrangementet.

Vi glæder os til at se dig!

// ARRANGEMENTET ER FOR DIG, DER… //

Er bachelor- eller kandidatstuderende fra Arts og ønsker viden om, hvad en god ansøgning og CV er og hvordan du researcher inden du laver materialet.

// EFTER ARRANGEMENTET HAR DU FÅET… //

• Konkret viden om, hvad der er vigtigt i en ansøgning og i et CV og hvad virksomhederne ligger vægt på
  • Indsigt i og redskaber til, hvordan du opbygger en god ansøgning og et godt CV og tips til, hvordan du formidler dine kompetencer bedst muligt i ansøgningen
  • Inspiration til, hvordan du læser/analyserer et jobopslag, og hvordan du researcher, inden du skriver en vedkommende ansøgning