Karriereveje for Filosofi og Idéhistorie

Ved du heller ikke, hvad du skal svare, når farmor spørger, hvad du kan blive med din uddannelse? Eller har du en idé men savner inspiration og nye perspektiver på den? Så kom til Karriereveje for Filosofi og Idéhistorie!

Torsdag 15. april 2021,  kl. 16:00 - 18:00

Zoom

Studievejledningen for Filosofi og Idéhistorie inviterer til en eftermiddag med karrieresparring på tværs af årgange og fag, hvor I kan blive klogere på, hvad man som filosoffer og idéhistorikere kan på arbejdsmarkedet, og hvordan man kommer der ud og i gang.

Vi har inviteret to færdiguddannede filosoffer og to færdiguddannede idéhistorikere, som kommer og fortæller, hvordan de hver især har fundet vej til deres nuværende jobs, og hvordan de bruger deres filosofiske og idéhistoriske baggrunde i dem.

Her kan du komme og få inspiration til, få stillet dine spørgsmål og delt dine overvejelser om, hvad du kan arbejde med, når du en dag kan kalde dig cand.mag. i filosofi eller idéhistorie.

// PROGRAM

16.00: Velkomst

16.05: Alumne 1

16.20: Alumne 2

16.35: Pause

16.40: Alumne 3

16.55: Alumne 4

17.10: Pause

17.20: Paneldebat

17.50: Tilbud fra Arts Karriere

17.55: Evaluering

18.00: Tak for i dag!

// ZOOM

Link til arrangementet deles på Black board og ved årgangsmøder.