AFLYST! Præferencer og kompetencer – tag hul på en afklaring

Hvad synes du er rigtigt spændende og vigtigt fagligt? Hvad motiveres og drives du særligt af i studier og i andre sammenhænge? Det er nogle af spørgsmålene, vi vil nærme os for at rykke nærmere på at afklare nogle af dine præferencer i forhold til interesser, studie og arbejdsliv.

Oplysninger om arrangementet

Onsdag 25. marts 2020,  kl. 15:15 - 17:15

København, lokale A403

Opdatering 13/3-2020

Arrangementet er aflyst grundet den seneste udvikling af Coronavirus.

Vi forsøger at finde et tidpunkt for senere afholdelse.

Kom lidt nærmere hvad dine præferencer og kompetencer er og hør andres!

Hvad synes du er rigtigt spændende og vigtigt fagligt? Hvad motiveres og drives du særligt af i studier og i andre sammenhænge? Dette er nogle af spørgsmålene vi vil nærme os i forhold til at rykke nærmere på at afklare nogle af dine præferencer i forhold til interesser, studie og arbejdsliv.

For at tage hul på dine kompetencer vil spørgsmål som, hvilke ord vil du sætte på dine kompetencer når du kigger på dit liv indtil nu - i forhold til fx uddannelse, fritidsinteresser, arbejdsliv?

Gennem oplæg og især igennem øvelser og dialog vil vi sammen arbejde med præferencer og kompetencer.

Præferencer og kompetencer er noget som former sig i løbet af karrieren og livet. Vi tager hul på det til dette arrangement.

Arrangementet afholdes af en karrierekonsulent fra Arts Karriere.

Vi glæder os til at se dig!

// TILMELDING