Nyt fra Prodekanen om kandidatreformen på Arts

Niels Lehmann, Prodekan for uddannelse på Arts, informerer om, hvad kandidatreformen kommer til at betyde for uddannelseslandskabet på Arts.

Kære studerende på Arts.

Som prodekan for uddannelse på Arts vil jeg gerne informere jer om, at vi i fakultetsledelsen i dag har sat gang i en drøftelse på fakultetet om, hvordan vi skal tackle de udfordringer, som kandidatreformen stiller os over for.

På Arts kommer vi til at se på det samlede uddannelseslandskab, og hvis I er interesserede i at bidrage til drøftelserne, vil jeg opfordre jer til at tage kontakt med jeres repræsentanter i studie- eller uddannelsesnævn. Jeg vil gerne understrege, at de ændringer, vi kommer til at gennemføre, ikke får konsekvenser for jeres uddannelsesforløb.

Der er udelukkende tale om et udviklingsarbejde, der må gennemføres med henblik på en fremtid med meget forandrede rammevilkår for fakultetets uddannelser. Hvis I ønsker at følge med, kan I se udmeldingen til medarbejderne her.

Bedste hilsner

Niels Lehmann