To gange årligt (januar og juni) udbetaler fakulteterne tilskud til alle tutorforeninger.
For at få udbetalt tilskud, skal kassereren fra hver tutorforening følge vejledningen her på siden.
Alle deadlines kan ses herunder og på siden "Vigtige datoer" i menuen.
Trin 1: Senest 5. januar 2023 skal hver tutorforening indsende regnskab, budget og bilag til studiestart.nat-tech@au.dk
Trin 2: Senest 12. januar 2023 skal hver tutorforening indsende en digital faktura via virk.dk.
Udfyld skabelonerne og navngiv dem derefter med jeres forenings navn:
Fakultetstilskud til tutorforeninger 2023
Bemærk: I fakturaen skal I angive det beløb, der står under "vinterudbetaling"
Hver tutorforening skal indsende en digital faktura via virk.dk, for at få udbetalt fakultetstilskud.
Find først beløbet for jeres tutorforening i pdf-filen "Fakultetstilskud til tutorforeninger 2022" her på siden.
Vælg enten beløbet til sommerudbetaling (juni) eller til vinterudbetaling (januar).
Fakturaen på virk.dk skal indeholde: