Du skal selv tilmelde dig undervisning i det næstkommende semester.
Tjek fagenes undervisningstidspunkter og eksamensdatoer for at undgå evt. overlap.
Du tilmelder dig fag i det kommende semester via STADS selvbetjeningen.
Find hjælp og vejledning til at bruge STADS.
Bemærk: Hvis du er indskrevet på enkeltfag og ikke den fulde uddannelse, skal du ansøge om fag i det kommende semester på bss.au.dk/efteruddannelser.
Efter tilmeldingsfristen ændrer vi senest 6 uger efter din status til ”tilmeldt”, hvis tilmeldingen er godkendt. Din tilmeldingsstatus kan af tekniske årsager stå som afvist. Hvis vi ikke kan godkende din tilmelding, kontakter vi dig på din studiemail.
Når du kan se, at din tilmelding er godkendt i STADS, modtager du eller din virksomhed fakturaen indenfor 1 uge.
Det er din virksomhed der afgør, hvordan de vil modtage den. Det kunne f.eks. være på:
Hvis du selv betaler, modtager du fakturaen i din private e-boks.
Nogle fag kan have deltagerbegrænsning eller bliver aflyst pga. for få tilmeldinger. Såfremt fag med deltagerbegrænsning bliver overtegnet, vil enten være efter først-til-mølle eller lodtrækning. Hvis du ikke har fået dine ønskede fag efter tilmeldingsfristen, vil du blive kontaktet via studiemailen, så du får mulighed for at tilmelde dig fag. Du vil kun kunne tilmelde dig fag, hvor der er ledige pladser efter 1. tilmeldingsrunde.
Hvis du har ikke har bestået et fag og ønsker at følge det igen, bliver du ikke tilmeldt automatisk. Du kan så tilmelde dig ved at sende en mail til: evu.bss@au.dk
Husk at anføre dit studienummer samt hvilket fag du ønsker at tilmelde dig. Hvis du ønsker at følge undervisningen i et fag igen, skal du betale for undervisningen igen.