Mangler du et værelse I København?

Kollegieværelser tæt på Campus Emdrup

Mangler du et værelse I København?
AU disponerer over få kollegieværelser på Emdrupborg kollegiet i København, normalt reserveret internationale gæstestuderende. Værelserne, der alle har eget køkken og bad, står pt. tomme. Et værelse koster ca. 4400 DKK/månedligt og kan lejes til og med januar 2021, med mulighed for forlængelse frem til august 2021.
Interesseret?  Hvis ja, skriv en e-mail til housing@au.dk (referer til Eva Lise Eriksen).

Are you in need of housing ?
Due to the Corona-impact on international student mobility, we have few college-rooms to offer to "ordinary DPU students". The rooms are all at Emdrupborg kollegiet, situated right next to campus. They have kitchen & bath and costs around 4400 DKK/month. So far, they are for rent until end January 2021, - potentially until end August 2021.
Interested? If yes, please write an e-mail to housing@au.dk (kindly refer to Eva Lise Eriksen).