STADS kører igen planmæssigt, og du kan nu tilmelde dig forårets undervisning og eksamen. Fristen for tilmelding er torsdag den 7. november kl. 23.59.
Studienævnet tilrettelægger sammen med studielederen og studieadministrationen din uddannelse.
Som studerende er det dig, der oplever undervisningen, fagenes sammenhæng, eksamensformerne mv. Og det er dig, der skal bruge uddannelsen fremover. Derfor er det vigtigt, at du er med ved bordet, når din uddannelse skal tilrettelægges, udvikles og evalueres.
I studienævnet har du mulighed for at få indflydelse på tilrettelæggelse af undervisningen, eksamensformer, indholdet i studieordningen, evaluering af undervisningsforløb, dispensationssager og meget mere.
Pladserne i studienævnet er ligeligt fordelt mellem undervisere og studerende, som vælges ind i forbindelse med universitetsvalget hvert år.
Vi har brug for dig og dine input i studienævnet.
De fleste møder afholdes online – så det er nemt for dig at deltage på distancen.
Som medlem i studienævnet får du:
OBS: Langt de fleste møde afholdes online - så det er nemt at deltage på distancen.
Det kan lyde omstændigt at stille op til valg som studienævnsrepræsentant. Men det er ikke så svært. Og vi har brug for dig.
________
Sådan gør du:
________
Du finder vejledninger på valgsiderne, op til – og under opstillingsperioden. Og du kan altid kontakte valgsekretariatet med konkrete spørgsmål på valg@au.dk.
Videnskabeligt personale:
Studenterrepræsentanter valgt i perioden 1. februar 2024 til 31. januar 2025:
Observatør
Uddannelsesrådgiver:
Referater fra MBA Studienævnsmøder
Tirsdag d. 6. februar 2024 kl. 9.00-11.00
Tirsdag d. 19. marts 2024 kl. 11.00-13.00
Onsdag d. 24. april 2024 kl. 10.00-12.00
Tirsdag d. 3. september 2024 kl. 10.00-12.00
Onsdag d. 2. oktober 2024 kl. 13.00-15.00
Tirsdag d. 26. november kl. 10.00-12.00
Onsdag den 1. februar 2023 kl. 14.00-16.00
Onsdag den 15. marts 2023 kl. 14.00-16.00
Onsdag den 26. april 2023 kl. 14.00-16.00
Torsdag den 21. september 2023 kl. 14.15-16.15
Onsdag den 29. november 2023 kl. 14.00-16.00
Tirsdag den 1. februar 2022 kl. 08.00-10.00
Tirsdag den 29. marts 2022 kl. 13.00-15.00
Tirsdag den 3. maj 2022 kl. 16.00-18.00
Mandag den 3. oktober 2022 kl. 14.00-16.00
Mandag den 14. november 2022 kl. 13.00-15.00
Onsdag den 3. februar 2021 kl. 08.30-10.00
Fredag den 19. marts 2021 kl. 08.15-09.30
Tirsdag den 27. april 2021 kl. 08.30-10.00
Mandag den 7. juni 2021 kl. 08.30-10.00
Torsdag den 30. september 2021 kl. 13.15-14.45
Torsdag den 25. november 2021 kl. 10.00-12.00
Fredag den 7. februar 2020 kl. 14.15-15.45
Onsdag den 3. juni 2020 kl. 8.30-9.30
Fredag den 28. august 2020 kl. 10.00-11.00
Mandag den 28. september 2020 kl. 14.00-15.30
Tirsdag den 5. marts 2019 kl. 15.00-16.30
Tirsdag den 2. april 2019 kl. 15.00-16.30
Tirsdag den 14. maj 2019 kl. 15.00-16.30
Tirsdag den 1. oktober 2019 kl. 8.30-10.00
Tirsdag den 3. december 2019 kl. 14.00-15.30
Tag endelig fat på en af studienævnsrepræsentanterne fra MBA studienævnet. Vi er klar til at besvare dine spørgsmål og tage en uforpligtende snak om, hvad det indebærer at sidde i studienævnet.
Husk, at du som studerende på MBA-studiet altid kan henvende sig til studienævnet, hvis du har konkrete forslag eller idéer omkring dit studie, som skal på dagsordenen i studienævnet.
En dispensation er en undtagelse fra de sædvanlige og faste regler, der gælder for din uddannelse. Dispensationsationsansøgninger behandles i studienævnet.
Du kan se den officielle, uddybende beskrivelse af studienævnets arbejdsområder i forretningsordenen for studienævn